sobota, 19 lipca 2014

Kresowe kolorowe

...no więc chłopaki pojechali - działają, strzelają, aktywizują :) Ja zostałam i bawię się zdjęciami, słowami i skojarzeniami. A że słowo osada zaczyna brzmieć dla mnie jednoznacznie, a skojarzenia z kresowym mam zawsze kolorowe, więc wrzucam kilka ujęć kolorowych strzał, które zabrali :) 




... do lekkich łuków, z malowanymi promieniami z łozowych patyków, piórami w różnych kombinacjach - w sam raz na zachętę do udziału w imprezie pod hasłem "turystyki aktywnej" i spróbowania łucznictwa tradycyjnego :)

Here you can see some arrows that Vlad made specially for this weekend in Kresowa Osada - as one of this event's aims is to advertise active tourism and lifestyle, these are the coloured arrows made of willow sticks and designed to the first attempts in traditional archery :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz